• Onze retourneren formulier.
• Via Happybazaar winkel.
Waarmee kunnen we je helpen?
• Onze retourneren formulier.
• Via Happybazaar winkel.
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat jij een verkeerd of incomplete bestelling ontvangt, maar helaas kan er wel eens een foutje gemaakt worden. Wij zorgen er dan ook graag voor dat de situatie zo snel mogelijk bij jou opgelost wordt.
Defect product? Dan kunt u direct contact opnemen met ons kantenservice. graag eerst een foto of video van de defecte producten.
Ja, verzendkosten retourneren kosten is voor koper.
• Na 14 dagen van bestelling ontvangst datum.
• Artikelen die U om hygiënische of gezondheidsredenen niet kunt terugsturen als U de verzegeling hebt verbroken. Meer informatie kunt u direct met ons contact opnemen.
• het producten compleet en onbeschadigd is.
• originele verpakkingen, niet gebruikt en compleet inclusief accessoires worden geretourneerd.
Happy Bazaar
Zuidplein 620
3083 CX Rotterdam
Nederland
Ja, verzendkosten retourneren kosten is voor koper.
Bestelling onder de €40 rekenen wij verzendkosten. In dit geval krijgt u geen verzendenkosten terug bij terugbetaling van bestelling.
Letop: Verzendkosten retourneren wordt niet vergoeden.
Wanneer jij je bestelling bij ons annuleert of deze terug hebt gestuurd, zullen wij deze natuurlijk aan je terugbetalen. Dit zal via dezelfde betaalmethode verlopen als waarmee jij de bestelling hebt gedaan.
Wanneer jij iets via onze website besteld, ontvang je van ons verschillende e-mails.
De allereerste e-mail welke je ontvangt is je orderbevestiging, hiermee is jouw bestelling definitief geplaatst en kun jij de gegevens nog even controleren voordat je bestelling wordt verwerkt en verzonden.
Zodra jij de betaling hebt voldaan, krijg jij nog een losse e-mail met daarin de factuur van jouw bestelling. Als laatste ontvang jij wanneer jouw bestelling wordt verstuurd, een Track en Trace code waarmee jij jouw bestelling kunt volgen.
We storten het bedrag binnen 14 werkdagen na herroeping terug. Wij mogen wachten met terugbetalen totdat we de producten hebben ontvangen.
Voor bestellingen onder de €40,- Binnen Nederland betaal je de verzendkosten van €4,95. Boven de €40,- is de verzending gratis.
Ik heb mijn bestelling/bevestiging nog niet ontvangen, wat nu?
Dan kun je via onze klantenservice je verzendbevestiging en Track en Trace code opvragen.
Ja, dat kan. U kunt bij ons terecht contact pagina als u een groot aantal wilt bestellen.
Niet alle producten valt onder de garantie. Welke producten heeft garantie? zie de omschrijving van het product.
Als de product garantie heeft? Gebruik jij je product niet normaal of niet goed en gaat het product defect? Dan valt dit niet binnen de garantie, wat inhoudt dat wij het niet kosteloos bij je op kunnen lossen.
• Na 14 dagen van bestelling ontvangst datum.
• Artikelen die U om hygiënische of gezondheidsredenen niet kunt terugsturen als U de verzegeling hebt verbroken. Meer informatie kunt u direct met ons contact opnemen.
Ja, verzendkosten retourneren(garantie) kosten is voor koper.
Onze klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 18:00
Zuidplein 620, 3083 CX Rotterdam